HeartBeat~ Tekan

Saturday, October 23, 2010

teh tarik hanto...

Teh tarik hanto...
Teh tarik hanto nih ialah resepi baru.Kepada penggemar2 teh tarik boleh la try minuman nih.Susah nak dapat nih.Korang carik la satu donia,kalau ada mmg rejeki korang la.Bukan je sedap tapi menjimatkan.....ada kat umah teman je...yg pandai buat pun teman sorang jer.Org lain tak reti buat nih.......

Tau ke apa makna "hanto".....Hanto tu maknanyer tak sedap,kurang teh n susu.....hehehehehe tu yg menjimatkan tu.Saje je try buat nak ilangkan dahaga konon.Buat2 nah tu dia amik ko...teh tarik hanto....tak laku pun teman sorang je yg minum....kesian kan......

3 comments:

azzey said...

Leeaneem: kelakor2.....*sambil paksa mulut utk gelak*.....hu3...

LeEanEEm said...

meh la nk try teh tarik hanto....

ArELeEz said...

patut la xsemenggah jer rupe paras dia.. ha3..