HeartBeat~ Tekan

Thursday, October 28, 2010

senyuman pembunuh....

Apa nak jadi dengan manusia akhir zaman ni.Dah la bunuh orang.Jiran sendiri plak tu.Bila mahkamah jatuhkan hukuman gantung sampai mati pun boleh buat muka selamba jer.boleh senyum lagi tu...apa jenis manusia la mamat nih.

Teman baca dalam kosmo,Omar Shaari(gambar) peniaga makanan yg dituduh membunuh jiran wanitanyer dah jatuh hukum.Hukum gantung sampai mati.Yang pelik ngan menggeramkan teman dia boleh senyum sambil kata "nasiblah" bila hakim bacakan hukuman gantung.Takde tanda2 menyesal langsung kat muka dia.Macam best jer bunuh orang,pastu kena hukum gantung sampai mati.Manusia ke apa nih......korang baca la sendiri kat sini.

No comments: