HeartBeat~ Tekan

Saturday, October 16, 2010

..jejak kaki ke Putrajaya kali ke-2..

Selesai bekubang kat waterfall Sg Gabai we alls menyinggah plak ke Putrajaya.Klai ke-2 teman jejak kaki ke Putrajaya.Korang tak kesian ker..umur dh 31 thn baru 2 kali ke Putrajaya.Tapi ok le tu dari yg tak penah sampai langsung...haaa...
ni kat salah satu jambatan yg ada kat Putrajaya...
 Kitorang menyinggah ke sini bukan apa,saje nk bawak nenek tgk Putrajaya...teman suka tgk nenek skrag dah senang ajak gi jalan2.Kalau dulu bila ajak ade je alasan dia...
my wife ngan anak2
3 beranak nih kalau posing mmg no 1.Model family le katakan...kui..kui..kui...ade yg mare nnt nih.

tengok tasik kt belakang tuh..
ade sape2 nk jadi sukarelawan tak terjun kat dalam tasik tu..

panjangnyer moncong Odah..
jauhnyer mama merenung...
kak yong buat ape kat blkg tuh..

ooooo...makan kopok yea...mintak sikit

gaya Odah tgh belakon..kengkonon dia merajuk le tu..
babab kang...
Gitu ler kisahnyer family kitorang...bejalan sana-sini...sekejapn je pon kat Putrajaya nih...malam dah balik ke Tlk Intan....penat bejalan tp syok mandi kat Sg Gabai....pas ni gi mandi kt TRAP plk lah....jom....

1 comment:

ArELeEz said...

'model family'??? uwaawaawaa.. tlg2.. nak pitam..! hadoi!

p/s: jom2! jom gi trap sg klah! xsabor nak gedebush2 nih! ho3!!