HeartBeat~ Tekan

Thursday, October 21, 2010

..bye bye ct kelembai...

Dah pun abis citer Ct kelembai.Rasa cam baru je semalam tgk episod pertama.Pejam-celik2 dah abis.Jalan citer sikit punye bebelit2...bila ending simple gilerrr.....

Last episod nih teman rasa teramat2 la simple.Rasa cam tak best plak.Byk yg tegantung.Contohnye watak mak Mayangsari lakonan Dian P Ramlee.Apa sbb dia turun ke bumi?Rasanya tkde plak diceritakan...Pas tu plak teman rasa ending citer ni cam lawak pun ada...cam citer katun pun ade...tu la citer melayu...mula2 dah syok,masuk tgh makin mengancam,tiba ending ntah hapa2....cam cincai2 je diorang buat.....nyesal tgk...

Apa pun kak yong ttp tk pecaya bila teman bgtau dia yg citer Ct Kelembai ni dah abis....ganti ngan citer lain plak....mati2 dia tk caye...dia kata" nanti kat umah acik mama ada lagi"....teman ngan wife senyum je ler..apa nk kata lagi....bye bye ct kelembai.....

3 comments:

azzey said...

Leaneem: sian kak yong dh x de cekelembai......hi3....

LeEanEEm said...

citer mayang plak katanyer.....(ulek mayang)

ArELeEz said...

ulek mayang tu xbest lah!