HeartBeat~ Tekan

Saturday, October 23, 2010

entry no gambor...

Korang2 sume mesti perasan kan,skrg nih entry2 teman dah byk yg tak begambor.Korang tau kenapa...mesti la tak tau sbb teman tak bagi tau lagi kan.Haa ni teman nk bagi tau yeak...sebabnye....

  • saje suka2..(tak bleh ker)...
  • maleh upload gambor...lambat,tetido nunggunyer...
  • mcm best jer entry tak begambor....
  • kadang2 lupa letak gambor...
  • gambornyer nan ado...
Dan sebab yg paling afdhal kenapa byk dah entry teman tak begambor....ialah....tul ke korang nak tau nih...betul...kalau betul kasi turun lu punya kepala(angguk la).....ok kita sama2 kira la yeak 1  2  3.....KAMERA TEMAN DAH ARWAH....TAK LEH TANGKAP GAMBOR DAH....Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......derma sikit nak beli kamera baru bleh.....ahaks...


ni la dia canonku...dah arwah lum kebumi je lagi

dah rushak......
dah tanye kedai kalau repair mau dlm RM200 ++...
baik teman beli baru...simpan je la buat kenang2an....waaaaaaaaaa...

3 comments:

azzey said...

Leeaneem: dh ajal dia.....redha je le.....he3....

p/s: x de gambor pon x pe.....yg penting update je slalu....

LeEanEEm said...

update....jgn tak update...tgh rajin nih......

ArELeEz said...

innalillah.. ;P