HeartBeat~ Tekan

Friday, October 29, 2010

rezeki pagi Jumaat...

Pagi tadi lps anto wife ke tmpt keje,teman cadang nk gi minum kat kedai jap.Terus balik umah pun takde mende nk buat.So,sbb dh lama tk minum kat kedai Pak Andak(kedai fofular gak nih) menyinggahkan diri le kat kedai tu.Ingat nak makan roti telur lah.Wife pun mintak "tapau" capati ngan roti canai.Makan utk 2 orang la katakan....kena la tapau 2 jenis roti kan.

Sampai jer kat sana terus ushar2 kedai paper jap.Baca sekali lalu jer.Tebaca la kejap pasal AC Mizal punye kes...mcm2 artis ni.Yang cerai..cerai..yang saman-menyaman....macam2...malas nk layan...

Tgh asyik ushar2 paper tu,ada la member tegur terus ajak minum sekali.Teman order roti telur ngan teh tarik.Member tu makan roti canai ngan teh tarik jgk.Member teman tu pun sebangsa n sebahasa ngan teman(banjar),apa lagi sembang banjar la kitorang.Yang paling syok,makan minum tu pun dia yg bayorkan....Alhamdulillah......ni la yg dikatakan rezeki pagi Jumaat.....

p/s : mudah2an hari ni betambah2 le rezeki ndaknyer....aminnnnn....utk korang jugak.....

1 comment:

azzey said...

Leeaneem: amin..:)