HeartBeat~ Tekan

Thursday, October 28, 2010

No.3....

Berita baik dan menggembirakan teman sekeluarga.Wife teman sah mengandung.Doktor sahkan kandungan dah 6 minggu.Nampaknyer cik Odah pinky takleh dipanggil baby lagi.Lepas ni kena training panggil kak ngah le plak....

Meriah ngan cucu baru lagi le nmpknyer MIL teman .Mana taknyer mula2 Julie(adik pompuan wifeku)mengandung...pastu Lah(pun adik pompuan wifeku) plak....than kak Ikin(kak ipar wifeku) pun ngandung gak.Dan yg latest wife teman ler.....pas ni tak tau sapa plak.Macam bejanji jer diorang ni kan....

Teman ngan wife mmg berhajat pun nk menambah zuriat nih.Tapi tk sangka plak secepat ni.Sebabnyer wife teman sebelum ni jenis yg lmbt gak nak "lekat".Lagi plak dia makan ubat.Orang kata kalau makan ubat mmg lmbt sikit nk lekat banding ngan rancang sendiri.Tapi itu sume org yg cakap,yg pastinyer hanya Allah yg maha mengetahui...tul tak kengkawan....

Kalau diberi pilihan,nak la gak dpt anak leleki plak yg No.3 nih.Boleh ler jadi kawan teman nak gi surau ke ceramah ke.Dapat sorang pun jadi ler....kata org tu buat "TAGAN"....Tapi kalau pompuan gak pun teman ngan wife suka jugak.Yang penting sihat dan sempurna sumenyer....Lelaki ke pompuan ke itukan rezeki Allah bagi....kita ni pun makin lama makin tua,rezeki pun makin lama makin kurang....bila anak lahir dia kan bawak rezeki sekali,maknanyer kita menumpang rezeki dia la tu....apa ade hal....

So kpd semua kengkawan doa2kanlah mudah2an semuanyer selamat dan baik2 jer....ok.....aminnnnnnnnn......

4 comments:

azzey said...

Leeaneem: tahniah le..

LeEanEEm said...

standby hadiah tau...simpan duit dari sekarang...he3...

ArELeEz said...

fuyyooooo...!!! dasat2.. ha3..

Has said...

tahniah..murah rezeki namanya..:)