HeartBeat~ Tekan

Thursday, October 21, 2010

Odah pun nk beraksi jugak...

Tak adil dan saksama la teman sbg seorang ayah yg mithali,bermisai dan berjambang kalau enterframe sorang je anak dia.Jadi kat sini teman nk enterframe sorang lagi permata hatiku yang tak padan ngan kecik tapi aktif tak hengat......

ni nangis ke senyum nih....

sama tk muka kitorang....
yang pasti papa cam hindustan....apsal anak cam jopun nih...ngeh3...

hello...i'm pancasitara junior in da house.....!

mamai...baru bgn tido..tapi bl amik gambo terus tesengih....

ngeeeeeeeeeee.....

peace no war 1 jari ........mata sepet...

amboi baiknyer........

simata bulat cam mamanye....

minah rempit...
alamak polis...larikkkkkkkkkssssssss....
vrooooooommmmmmm....

gigit jari pun sodap.....

heppppppp.....no..no..no..

haaaa..adik2....SOLATTTT...

comenye tocang dua....

like mother like doughter.....
Syukur alhamdulillah teman dikurniakan 2 cahaya mata yg cumel2 dan bijak....walau pun kadang2 keaktifan diorang nih bleh buat teman jadi libang-libu,tapi diorang jugalah penawar dan penceria hidup.....anak2 kita adalah permata hati kita...jagalah mereka sebaik mungkin.Ajar dan didiklah semoga menjadi anak2 yg soleh/solehah.....jgn sia2kan kehidupan mereka....ADIOS...