HeartBeat~ Tekan

Wednesday, October 20, 2010

apa sebenarnya tu(eps 2)

Lepas kejadian gangguan bunyi misteri tu,mak mintak teman ngan Asrol(adik ipar) tlg datang umah belah malamnye.Mak mintak tlg tengok2an.Petang tu Asrol dah naik atas syiling tgk2 kot2 ada apa2.Tapi tkde apa2 pon.Lagi misteri kan.Ntah lah mungkin makhluk halus tu tesesat ke apa ke Allah je yg tau.

Malam tu teman ngan Asrol buat le apa yg kitorang tau.Teman pun bkn pandai sgt bab2 nih.Apa yg teman tau baca surah Yassin ngan ayat Kursi je...mintak doa mudah2an dijauhkan dari benda2 tak elok.

Macam tu lah sepatutnye kita sbg org Islam.Kalau ada apa2 masalah atau misibah mintak ler pertolongan pd Allah.Buat apa nak pegi jumpa bomoh pawang bagai....

Tapai smpi kehari ni kitorang ttp dlm kebingungan......APA SEBENARNYE TU.........hanya ALLAH saje yg tau.......wallahualam.....

3 comments:

azzey said...

Leeaneem: klu ada masa.....bacalah lg yassin tu kat umah mak ngan adik skali.....

LeEanEEm said...

insyaAllah.....

ArELeEz said...

jom bwk mak gi darul syifa', ipoh. kite ikhtiar la hape yg patut.