HeartBeat~ Tekan

Friday, October 29, 2010

N9 vs Kelantan........sapa menang.......





vs






Final Piala Malaysia 2010 antara pasukan Negeri Sembilan dgn Kelantan akan dilangsungkan malam esok 30 Oktober 2010 8.45 malam di Stadium Bukit Jalil.

Final esok boleh la kita anggap perlawanan ulangan tahun lepas bila mane skuad Hoben Jang Hoben(N9) jadi champion bila kalahkan skuad Rusa(Kelantan) 3-1.

Kepada penyokong2 kedua2 team nih khasnyer jom penuhkan stadium dan beri sokongan kpd pasukan korang.Sokong ngan semangat kesukanan tau.Jangan gaduh2.

Kepada peminat2 bolasepak tempatan amnyer meh la tgk final nih kat kaca TV korang.Tak kiralah kt umah ke atau kat kedai mamak.Jom sama2 sokong bolasepak negara kita.Kalau kita tk sokong sape lagi nk sokong kan.

Dan kpd sape2 yg menyinggah kat Blog teman nih sila berikan ramalan korang sape yg akan menang besok....kalau ramalan korang tu betul takde hadiah pun,saje je suka2....bejudi tu kan HARAM.....jgn lupa hebah2kan kat followers2 korang sekali tau....

2 comments:

azzey said...

Leeaneem: sape2 yg gagah.....dialah yg menang!....heh3....

Mohd Rozaili Mohd Adnan said...

ramalan klise tuh.....