HeartBeat~ Tekan

Monday, October 18, 2010

Siti Kelembai@Celembai



credit to darkbatman.com
 Siti Kelembai slot lagenda terbaru menggantikan Ular Emas tgh hot skrg nih.Dah jadi fav drama seisi keluarga.Ramai yg follow citer nih.Tak kira usia,tua,muda bebudak pun suka tgk citer nih.Anak sulung teman si kak yong pun suka sesangat citer nih.
Punye le dia suka citer ni,sampai promo muzik pun dia dah tau citer ni nk start.Ada satu hari tu masa dia tgh main2 kat dapur,bila dengor je promo muzik Siti Kelembai nih..dia terus lari sambil jerit..."Celembai..celembai...papa..mama..celembai...."
Hebat sungguh penangan Siti Kelembai ni kan....budak mcm kak yong pun boleh minat...Masa teman tulis entry ni pun dia tgh kusyuk tgk citer nih.Padahal petang2 dia dah tgk kat umah mama acik(pengasuh) dia.Malam ulangan jer.Pun dia nk tgk gak...Kalau dia dh tgk citer nih..siap ngan botol susu ngan bantal busuk dia tu..mmg tkde can le org lain nk tgk channel lain...Sampaikan bila iklan pun dia tk kasi tukar channel...
Hebat..memang hebat la ko ni Siti Kelembai@Celembai

1 comment:

ArELeEz said...

beli tv lagik 1 lorr.. khas utk kak yong tgk celembai. he3..