HeartBeat~ Tekan

Tuesday, September 7, 2010

..suka+sedih

Lagi 3 hari je kita dah nak raya plak.Bestnyer.Bebudak mesti ler lagi best.Kalau cam teman kecik2 dulu yg bestnyer dah tentu dapat duit raya.Dulu dapat 50 sen pun dah kira beso tuh.Satu lagi yg bestnyer buleh main bunga api/mercun malam raya.Tapi teman ni penakut sikit so tk main mecun ler.Main bunga api jer.Kadang2 sampai ke subuh mainnyer.SUKAnyer....

Rasa mcm baru semalam jer mula pose kan?Pantas betul masa berlalu dah nk masuk bulan SYAWAL....kena tunggu setahun lagi ler baru jumpa bulan RAMADHAN balik kan....SEDIHnyer...


p/s :sama2lah kita berdoa semoga puasa dan ibadat kita dibulan RAMADHAN  ini diterima ALLAH s.w.t......AMIN YA RABBAL ALAMIN.......

1 comment:

ArELeEz said...

ah kak plak xsabor benor nak raye nih! al maklum la.. turn umah mak.. he3..