HeartBeat~ Tekan

Thursday, September 23, 2010

...raya punye pasal...

Kita stop jap citer pasal raya..tapi teman nak citer "raya punye pasal".disebabkan raya ni setahun sekali mesti sume orang nak beraya sakan tul tak..?Termasuk le teman ngan wife..so kitorang pun packing ler kain baju nak balik kampung.Kampung mcm ler jauh sangat tapi beg ngalahkan orang yg balik jauh jer.Bila dah beg byk maknanyer isinyer pun dah tentu banyk kan...balik jer umah pas puas beraya ari tu terus punggah beg2 baju,nak basuh kononnye.Bab basuh-membasuh nih isteri teman mmg expert...so dia ler yg tukang basuh...teman pulak tukang sidai kain..tolong-menolong suami isteri kan amalan mulia...mmmmm...yang jadi masalhnyer kitorang asik basuh ,sidai...basuh ,sidai..lama2 kain baju dah menimbun tak belipat...bab2 melipat kain nih mmg becinta sesangat....bukan malas tapi kurang rajin jer...akibatnyer....
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
ni la akibat basuh sidai,basuh sidai...


satu longgok lagiiii.......


nasib baik malam tadi teman ngan isteri sempat menyettlekan sebakul kain..so teman dh nekad ini hari mau kasi abisss lipat ini kain sume...lagi pun ptg nih teman tk ke pejabat dah sbb tkde sape pun kat sane.Sume g Ipoh ada jamuan hari raya.....u allz sume doakanle semoga teman berjaya.....ACHIMATEEEE..........






alamak ade lg kat penyidai...kena cepat nih...ok lah stop dulu blogging...ADIOSSSSSSS.....











3 comments:

azzey said...

Leeaneem: beli je mesin lipat kain

LeEanEEm said...

kalo ado lamo dah den boli haaaa.....ni nan ado...tepakso le pokcik melipat kan haaa.....ekeu tolong buleh.....

ArELeEz said...

kureng rajin ngan malas tu bkn same dgn kah? hmm.. musykil ah kak tau!