HeartBeat~ Tekan

Tuesday, September 28, 2010

..posing2 raya..(ipar duaiku)..

Sesi bersalam2an selesai Yop(abg ipar sulung) and family pun sampai...apa lagi sementara menunggu Nyah Min(abg ipar 2) sampai kami pun snap2 lagi.Kali nih amik gambo ngan family memasing wif my MIL..

mula2 mesti gambo teman n family enterframe dulu..


wif my MIL...


Yop n family wif my MIL....
(anak bekopiah...apaknye mane kopiah...)


kak Norlia n anak2..
(rasanye anak kak 2 je...yd tudung putih tu sape yeak...)


Lah n family...


Ustaz Din menahan nafas control perut yea....
selesai begambo ngan family memasing Nyah Min still tk sampai2..teman pun call dia..rupa2nye jalan jem,dia dok ade kat Sg Besar lg ,takleh begerak..ngesot je katanye....teruk sggh jemnye tuh...sesi begambo diteruskan lagi....kali ni secara jemaah plak....

berdiri dari kiri Kak yong,Ishraf,Yop@boy PJ,Din,Teman..
duduk dari kiri kak Norlia(serius nampak),MIL,Lah wif Humaira,isteri teman wif anak2..
depan kiri Qistina(senyum ke ngobak tuh) n Ikmal...

susunan yg same...cuma teman je tukar ngan Tajul....
(still keliru ngan memek muka Qistina....)


Sebenarnye tak cukup ahli lagi nih....Abg cik n family nan ado,beraya umah MIL kat Kelantan...kak cik ngan Abg cik Mail dah lesap beraya ke Ipoh...Tun kat umah mertua,so ni je la ahli2 yg dpt dikumpul..dlm syok2 begambo tk sedo dah kul 11 lebih..yg ditunggu tak sampai2 lagi...kitorang pun decide pegi dulu ke umah wan cik....

........bersambung lagi..........

2 comments:

azzey said...

Leeaneem: gambor jgn x begambor! :)

ArELeEz said...

sawan camera jugak, ek? tp, tetap xbuleh lawan paras kesawanan kite! muahaha..