HeartBeat~ Tekan

Thursday, September 2, 2010

rumah lama kami

taraaaa.....ini ler umah lama kami...

Lepas balik dari kubur arwah abah ari tu,adik teman ajak g tengok2 umah lama kitorang masa kecik2 dulu.Tak jauh pun dari kubur dalam 10 minit je.Banyak kenangan pahit manis kt umah ni.Exspecially pd teman dan kakak teman.Kat sebelah umah ni ada surau.Kat surau ni la arwah abah selalu jd imam.Teman pun selalu ikut arwah pg surau tu.Selain tu kat rumah lama ni pun arwah abah mengajar bebudak ngaji Quran.Ramai gak anak muridnyer.....mcm sekolah agama pun ada.Mmg meriah.Tapi tu sume dh jadi kenangan.Rumah ni pun dah direnovate.Mak kata banyak dah yg diubah.Apa pun ari tu mmg seronok dpt imbau blk kenangan2 lalu.Kalau lah abah masih hidup...........

3 comments:

azzey said...

Leeaneem: Klu abah masih ada.....kita pon may be bkn dok kat sini.....

LeEanEEm said...

kita dok kt mesir la noks.....hu3

ArELeEz said...

aah. xpun kat new york ke kan.. ecewah..! ha3..