HeartBeat~ Tekan

Tuesday, September 28, 2010

..Raya ke-2..(rumah MIL)..

Macam biasa untuk menjamin keadilan dan kesaksamaan,raya ke-2 teman,isteri and anak2 pon balik beraya ke rumah mak mertua teman plak..tak jauh mane pun..bak kate orang tua2 sebatang rokok jer...untung dua2 kg dekat2 nih,jimat kos,jimat masa,jimat tenaga pendek kata sume2 la jimat.Jalan pun tak smpt nk jem..dah sampai..

sempat posing dulu b4 gerak .....


happy family

Kalo korang nak tau mmg dah jadi tradisi family belah MIL teman buat perjumpaan keluarga.Tahun nih umah Wan cik (kakak kembor MIL) jadi tuan umah.So kami bekumpul le dulu kt umah MIL.Sementara tunggu ipar duai teman yg lain2 sampai kitorang pun mulakan dulu ngan sesi bersalam2an.......
yang serba biru nih adik ipar teman yg paling bongsu
Tajul Rosli namanyer....

yang ni plak biras teman(suami Lah,adik isteri teman),
Rizaudin namanyer....ustaz nih...
ini Fadzlah@Lah...(isteri ustaz Din)
laga2 pipi lagi tuh....

kak Norlia(kakak ipar)...
dua2 solo nih...

yang sopan santun nih tak lain tak bukan
teman ler....ngeh3..
bukan kitorang jer yg salam2an nih...ramai lagi.Cumanyer ni jer yg sempat disnap.Makanyer ni je la yang dpt dienterframekan.......bersambung..........

1 comment:

azzey said...

Leeaneem: sbtg rokok ke sebatang setengah ??? Hi3....