HeartBeat~ Tekan

Sunday, September 26, 2010

Alah Bisa Tegal Biasa

Aduhai....Jumaat pagi abang (pemilik blog nih) pegi kursus. Tinggallah kami 3 beranak..
Bukan tak biasa, dulu masa abang keje kat Taiping memang duduk 3 beranak. Lagilah pulak Raudhah kecik lagi. Bila abang dah balik keje kat Tapah, rasa lain pulak. Ye lah sebelum ni kitorang macam belangkas (member yg bagi title nih). Mana ada aku di situ le ada abang...

Tapi takpe lah..orang kata Alah Bisa Tegal Biasa..bila jauh2 nih kadang2 menimbulkan rasa cinta, kasih dan sayang yang lagi mendalam..Tul tak..

Apa pun I LUV U SAYANG.."ABANG"....

3 comments:

ArELeEz said...

nie musti kak aneem tgh sentimental nih. ha3..

LeEanEEm said...

biasalah..pasangan sejoli..ahaks!!

ArELeEz said...

ek elleh..! geli2 ketiak ah kak tau! ;P