HeartBeat~ Tekan

Thursday, September 23, 2010

...muka BRUTAL,dalam hati ada TAMAN...

Adoi la besok dah kena g kursus sampai hari Ahad.Kat Pangkor plak tuh.Malas tul la.Bukan teman tk nk ikut perintah,tapi setahu teman kursus ni bukan sebenar2 kursus.Lebih kpd holiday.Kalau kursus induksi tu, bekobar2 le gak nak pegi.Kalau lulus bleh ler confirm cpt....

Teman bukan ape,teman ni tak leh bejauhan lama2 dari wife ngan anak2 teman.Exspecially ngan k yong nie....bukan teman tak syg kat anak teman yg sorang lagi tu,tp ngan k yong ni semacam ada satu graviti.Sampaikan klu kakak atau adik teman bwk k yong ni jalan2 pun teman asik teringat jer.Kadang2 tu bukan lama pon...tapi naluri teman nih cam gitu lah.Teman ni muka jer brutal tapi dlm hati ada taman tau...lagipun teman lama ngan k yong nih.Dulu masa teman keje guru KAFA teman ler yg jaga dia.Tengahhari baru anto umah mak.Bila cuti semesta teman jaga dari pg smpi ptg.Pernah sekali tu cuti semesta akhir,sebulan lebih teman jaga dia.Mungkin sebab tu teman ngan k yong nih cam rapat ckit....


Si Odah ni pun teman sayang jugak.Sapa tk sayang anak kan...cuma cam teman bgtau tadi ler ada something special antara teman ngan k yong...tu rasa berat nak pegi besok nih...




Teman kalau nk gi mane2 yg jauh tanpa 3 orang nih memang berat rasanye.Padahal bukan lama pon...3 hari jer...masa teman keje kt Taiping dulu pon pagi2 kul 5 dah gerak.Kalau tunggu anak2 bangun alamat tk jadi nk gerak ler jawabnye.....besok tk tau ler mcm mane.....alamak dah dekat kul 3,tadi kata nekad nk settlekan kain....ok lah jumpa lagi...chow cin cau.......

1 comment:

ArELeEz said...

woot2! kat teman xwindukah? huu..