HeartBeat~ Tekan

Monday, September 20, 2010

diari raya 2010-episod 1

Diari raya tahun nih bermula di umah mak teman kat Sg Manik.Malam raya sume dah kumpul kat umah mak.Kakak teman awal2 lagi dah balik dari Kajang.Seminggu cuti katanyer....teman mmg bekobar2 gak nak balik kampung...bkn sbb dah lama tk balik tapi syok nak bako lemang.dari bulan pose lagi dah plan nih...sampai2 jer umah mak jgnkan buluh lemang asap api pun tak nmpk.Rupa2nyer tk jadi nk buat....takde sape boleh cari buluh...so malam raya tu takde le apa2 aktiviti selain aktiviti mentidokan diri.....

Pagi esoknyer baru ada aktiviti....dah masuk 1 syawal kan maka aktiviti pertama slps mandi n solat apa ker lagi kalo tak mencekik.....

lomang ado



ketupat ado




ayam masak sirsau pun ado....korang ado...?



sambil makan sambil posing
lihat hidungku.....kembang kan....kui3....


adikku sawan kamera.....teman cool jer....


lakinyer pun dah bejangkit.....cian2....

gitu ler alkisahnyer bila dah kumpul ramai2...apa2 pun pagi raya tu mmg best da vazzzz.....


....................................bersambungggggg......................................

2 comments:

azzey said...

Leeaneem:cam pnh tgk je versi gambor2 ni....hi3...

ArELeEz said...

ayam sirsau air tangan mak mmg marvellous! t'kenang2 sampai skang, wok! slurrpp2!