HeartBeat~ Tekan

Wednesday, December 15, 2010

Malaysia vs Vietnam...

Malam ni Stadium Bukit Jalil akan venue semi final antara pasukan Malaysia ngan Vietnam.Semua dah tau Vietnam ialah Pasukan juara bertahan dan lbh fav banding ngan team negara kita....Sedangkan kita dianggap team underdog...

Tapi tolak tepi tu semua.Atas kertas je tu.Atas padang mcm2 boleh jadi....teman lbh suka kalau Malaysia jadi underdog,tak byk tekanan.Main macam biase jer....yang penting berjuang habis2an demi negara dan martabat bola sepak negara kita...

Kepada bebudak bola team Malaysia teman ucapkan selamat berjuang dan teruslah berjuang.Jangan mengaku kalah sebelum wisel penamat ditiup sang pengadil....malam ni baru semi final pertama tau....sumbat sebanyak gol yg boleh.Jadi bekalan betandang ke tempat lawan....

credit to google
Serap balik semangat kemenangan kat Sukan Sea ari tu.Tunjukkan pade semua yg team Malaysia masih hebat dan perlu digeruni.....biar diam2 ubi tapi berisi...
credit to google
Ayuh semua kita penuhkan stadium.Kita kasi gegak gempita satu stadium dgn laungan Malaysia Boleh....kibarkan jalur gemilang kita.Semarakkan semangat player2 kita.....yg tak dapat pg stadium tgk kat TV astro arena saluran 801......sama2 kita sokong pasukan kita....

1 comment:

ArELeEz said...

pakcik baru lepas melompat sorang2. ha3..