HeartBeat~ Tekan

Saturday, December 25, 2010

cinta monyet....

credit to google

Pernah ke tejebak ngan CINTA MONYET nih.Mesti pernah kan.CINTA MONYET selalunye dikaitkan dgn zaman persekolahan.Ramai budak2 sekolah yg terjebak ngan penangan CINTA MONYET nih.Ade yg kata CINTA MONYET ni cinta yg takde komitmen.Ade jugak yg kata CINTA MONYET ni cinta main2.Ade jugak yg kate cinta monyet ni cinta suka2 dan ikut2an.Pade teman CINTA MONYET ni cinta yg melompat2.Macam monyet yg suka melompat dari pokok ke pokok.Dari dahan ke dahan dan dari ranting ke ranting.....CINTA MONYET ni tak perlukan kesetiaan atau ikrar janji.Belasah la nak main cinta ngan berapa banyak couple pun....no hal....sape mau peduli....

Teman pun pernah gak main CINTA MONYET nih.Biasalah budak sekolah baru nak naik.Pantang nampak cun sikit nak ayat....nampak dahi licin sikit nak ngorat...Time tu plak saham tgh naik melambung...ape lagi tocang pun naik same la.....Sampaikan adik member sekelas pun boleh tesangkut...Tu la penangan CINTA MONYET....

Tapi ingat adik2 yg tgh study tuh.....espacially yg tgh kat sekolah menengah tu,hati2 ngan CINTA MONYET nih.Banyak buruk dpd baiknyer CINTA MONYET nih.Kalau asyik masyuk sgt melayan CINTA MONYET nih...takut2 nanti pelajaran plak yg tekantoi....sape yg rugi...korang ngan keluarga korang jugak yg rugi....







2 comments:

azzey said...

Leeaneem: monyet pun ada hati gak....heh3....*tetiba.....*

ArELeEz said...

org pun penah gak t'jebak ngn cinta monyet nih. shh..! jgn bgtau mak tau! ha3..