HeartBeat~ Tekan

Thursday, November 11, 2010

siapa kita tanpa mereka....


Siapa kita tanpa MEREKA...
siapa MEREKA tu...

takkan tak tau kot..
ke buat2 tak tau..

betul tak tau...?
meh sini teman nak bagitau...
meh la sini..
jangan le malu-malu...

MEREKA  tu ler...
eh bior betul nih...
takkan tak tau ...

Ok ok...teman bagitau...
MEREKA tu mak abah kita lah...
ade yg panggil mama papa...
ade yang panggil ummi abbi...
tak kurang jugak yg panggil mummy daddy...
ibu ayah pun ramai gak yg panggil...

TAK KIRALAH....
ape panggilan pun...
kalau MEREKA takde,kita pun gerenti takde...
kalau MEREKA takde tak merasa la kita nak berblog bagai nih...
Kalau MEREKA takde tak merasa la kita hidup dalam
DUNIA ALLAH NI

APE LAGI...
tu pun nk bagitau jugak ke...
sendiri2 tak paham ke...
sendiri2 tak reti ke....

JANGAN!!!!!! buat2 tak paham...
JANGAN!!!!!! buat2 tak reti yer....
PEGI le......
PEGI le......


SAYANGI MEREKA.....
BAHAGIAKAN MEREKA
SANTUNI MEREKA....
BALAS LE JASE MEREKA....
sebab......

SIAPA KITA TANPA MEREKA.......

4 comments:

tengkorakemas said...

jasa ibu bapa tidak ternilai..jadi anak-anak jgnlah berlagak hebat walaupun sudah berjaya kelak..

azzey said...

LeeAneem: Aje nye iye !

jeBateja said...

ishhh....teman terasa plak....sape lah teman tanpa mereka ni

ArELeEz said...

saya sayang mak & abah saya.. mmuahss! ;)