HeartBeat~ Tekan

Wednesday, November 3, 2010

...Alah...

Kesian kak Ikin  (wife abg cik-abg ipar) teruk tahap gaban alahnyer.dari start ngandung sampai skrg tk lalu nk makan.Bila tk makan apa2 angin pun masuk.Apa lagi asyik muntah2 je la dia.Tengok budak2 pun "getik" katanyer...sampai cam tu sekali alahnye....Kak Ikin nih kalau ngandung mmg teruk alahnyer.Anak pertama ngan ke-2 dulu pon cam ni jgk....tak kuar umah langsung...

Tapi kesian lagi kat husband dia,abg cik.Apa taknyer tepakse le kawan tu buat sume2 keje umah...anak2 pun dia yg uruskan..kain baju sume dia yg basuh/lipat(lipat ke..?)Makan pun apa yg dia boleh masak jer....nasibmu la abg cik...sabau je lah...


Nasib baik wife teman tk alah teruk....dari anak yg 1st,2nd dan yg ini biasa2 je.Makan makin kuat ade ler...cuma mengandung kali ni dia tk berapa minat nk masak...org kata kalau cam tu mungkin anak lelaki...btul ke..?bleh pecaya ke..?


Tak kisah lah yg penting dia tk alah teruk,teman pun tk la teruk gak nk menjaganye....kesian abg cik....ahaks.....

4 comments:

kakchik@ella said...

Teman dulu teruk bebenor alahnya. 9 bulan teman muntah2 tak lalu makan.Cabaran jdi ibu tu!! suruh dia bersabor ye. hehe ..

Mohd Rozaili Mohd Adnan said...

kakchik@ella : mmg kena sbo ler..dah dia yg buat jadi cam gitu....he3

azzey said...

Mohd Rozaili: Sib baik teman duluuuuuuuu( pjg 'u' sbb dh lama benor...hu3......) x de alah sgt. muntah2 tu bese le.....:). Kabor ngan Fuad...."bwk2 le besabor".....

ArELeEz said...

teman pun alah gak. alah benor klu tgk makanan best2! musti teman nak ngap3! ha3.. larikkss..!