HeartBeat~ Tekan

Friday, November 5, 2010

kalau dah menang.....

Keputusan PRK DUN Galas dah diumumkan.Batu Putih pun dah umum jugak.Dua2 tempat BN menang.Kat Galas kira BN dapat rampas balik la dari PAS.Batu Putih plak mmg awal2 lagi dah agak diorang menang.DUN Galas diorang menang majoriti 1000 lbh...kira menimgkat la tuh...Batu Sapi menang beso.Majoriti lbh 5000 undi....

Kalau dah menang......ape lagi...kena le buat keje utk rakyat...

Kalau dah menang .......ape lagi....kena le tunai janji time kempen...jgn janji tggl janji jer....munafik tuh...

Kalau dah menang........ape kagi.....kene le selalu tgk2 kawasan...jenguk2 rakyat...tapi jgn jenguk rakyat yg menyokong je plak...yg membangkang tu pun rakyat jugak...

Kalau dah menang....ape lagi...kena le jadi wakil rakyat yg betul2 boleh mewakili rakyat....jangan asyik nk jadi wakil parti jer....sebab rakyat yg undi bukan parti.....

Kalau dah menang....ape lagi.....LU FIKIRLAH SENDIRIIIIIII...........

2 comments:

azzey said...

Leeaneem:Mudah2an yg terbaik untuk sume....

kakchik@ella said...

betul3 .. jgn ckp aje.