HeartBeat~ Tekan

Thursday, November 4, 2010

selamat mengundi

Selamat mengundi teman ucapkan kpd pengundi2 di DUN Galas dan Parlimen Batu Sapi.Undilah calon yang boleh membantu rakyat bukan yang jenis tunjuk muka time kempen je.Bila dah menang hilang ntah ke mana.

Jangan undi ikut suka jer.Pilih betul2 calon yg korang rasa mmg layak n sesuai jadi wakil rakyat.Jangan sampai tesalah pilih plak nanti.Kalau tepilih calon yg besokan tembolok sendiri buat apa.Ngabihkan boreh jo.....korang gak yg nganga nanti...

Pengundi2 DUN Galas ngan Batu Sapi yang kat luar kawasan tu,balik la n jalankan tggjwb korang sbg rakyat yg perihatin.Kpd petugas2 pilihanraya pun teman mintak buat keje baik2,jujur n ikhlas.
Penyokong2 parti bertanding jaga kelaku.Jangan bikin onar arrrr.Nanti korang jugak yang susah.Especially penyokong pembangkang.Kita di pihak pembangkang ni mmg polis "aim" je.Telebih sikit ke dalam le jawabnye.So hati2 arrr.Jangan sampai korang beraya dalam lokap pulak pas nih......

Sebagai ahli PAS seumur hidup,teman doakan moga2 calon PAS akan menang dgn majoriti yg beso-sebeso2nyer....TAKBIRRRRRRRRRR.........

1 comment:

azzey said...

Mohd Rozaili:Jgn bikin onar ye kawan2.....nt buruk padahnya.....hu3...