HeartBeat~ Tekan

Sunday, August 29, 2010

rumahku diserbu lg...part 2..

Khamis 26/8/2010 bersamaam 16 Ramadhan,skl lg kediaman keluarga En.Mohd Rozaili dan pasangannya yg jg seorang menteri kanan tlh diceroboh.Menurut kata Rozaili,pencerobohan ini sudah dijangka sejak dr awal lagi.Ini kerana menurutnya,beliau telah mendapat maklumat dr seorang agen CIA yg berpangkalan di TM04 131.Agen tersebut yg hy mahu dikenali sbg agen 007 telah memaklumkan kpd Rozaili tntg pencerobohan itu melalui sistem telekomunikasi tentera.Sistem ini hy boleh diakses oleh org2 tertentu shj....

Apabila mndapat maklumat tersebut,Mohd Rozaili terus shj menghubungi isteri beliau yg ketika itu sdg berada di pejabatnya di Darul Takaful Bandar Baru.Seperti biasa isteri beliau tetap tenang dan bersahaja"relaks bang semuanye terkawal",katanya bersahaja.Rupa2nya beliau telah pun mengetahui perkara itu lebih awal dari suami beiau,sengaja dirahsiakan kerana bimbang keadaan akan bertambah kacau.Dalam masa yg sama juga Dato' Menteri isteri kpd Rozaili telah pun menyusun strateginya sendiri.Beliau awal2 lg telah mengambil cuti separuh hari bagi memudahkan beliau menyediakan senjata2 yg akan digunakan utk menangani penceroboh.Berikut ialah antara senjata2 yg telah pun dipilih.....

  bawal 3 rasa
(peledak berkuasa gaban)

bom tangan ikan masin

kailan bom ikan masin



c4 upin ipin ayam goreng


acid tebu

4 jenis bom tangan berkuasa super saiya


dan ini adalah antara bahan2 mentah yg digunakan utk menghasilkan senjata2 canggih di atas
(gerun tak....?)

Maka dgn kebijaksanaan isteri Mohd Rozaili,sekali lagi serangan ini telah dpt dipatahkan.Bukan itu sahaja beberapa orang kanan pihak penceroboh juga berjaya diberkas....


ketua penceroboh
(Mejar Azmin a.k.a nyah min)

Leftenan Tua Puad Samsudin
(seorang pakar IT dan penggodam sistem profesional,bilal dan aktivis sebuah parti politik)

prebet Ikin(isteri Puad) seorang pakar pemedih mata juga berjaya diberkas

lain2 yg berjaya diberkas sedang menunggu untuk dibawa ke pengadilan
hehehehehe....

hahahahaha.........berjaya sekali lg mereka cipta citer yg suspen(suspenkah?).....yg sebenarnya mcm part 1 hari tu umah teman mmg btul2 kena serang,tp kali ni geng2 adik-beradik isteri teman plk yang serang.Diorang serang umah teman tok buke pose.Mmg dah jd tradisi kitorang around the world buka pose....bermula umah mak mertua teman pastu umah abg cik puad n now my turn la plak jd tuan rumah.Dan pd Ahad nt giliran teman plk nak attack umah nyah Min....Are u ready....here we come......ABBISHHHHHHHH.......

3 comments:

azzey said...

Leeaneem: sjk bl plak jd tentera ala militan nih.....ishk2....!!!

LeEanEEm said...

sejak janggutku memanjang ala2 taliban.....

ArELeEz said...

kualiti gambar macam kene bom daa.. he3..