HeartBeat~ Tekan

Friday, August 20, 2010

...Alhamdulillah....

ALHAMDULILLAH....berkat bulan RAMADHAN yg mulia serta doa yg tk putus2 dari mak,isteri dan adik beradik,BATU KARANG teman dh kluar...sbnrnya teman mmg mcm dh rasa2
sehari dua ni..sebabnya teman rasa cam ada benda menekan2 pundi kencing nih..kejap2 nak kencing kejap2 nk kencing...masa naik motor nk g keje pon rasa nak kencing...tgh buat keje pon rasa nk kencing,tp teman tahan2 jgk...ye la mana buleh main buang rata2..kena la cari port gak kan...buang rata2 kang bantainye tekena tmpt jin betendang tk ke naya...penyakit lain plk yg dtg..

Dlm pada 2 teman rasa tk sedap jgk..takot2 dia attack teman balik...parah di buatnyerr...mana taknye bila teman kencing je kuar darah...sakit plak tu..mmg tk selesa,waktu terawih lg tk selesa..tk pegi,sayang..TERAWIH bkn bleh buat bulan2 lain pon..teman kuatkan semangat je la.
Masa kt opis ptg td pun kencing teman still bedarah lagi..makin pekat warnanya,sakitnya plak ya ampunnnn TUHAN je yang tau...masa tu teman rasa nk cpt je balik umah...

Tepat jam 4.30 ptg,teman terus start motor..vrooommmm balik umah..tp teman tk terus balik,sebab org umah pesan beli kuih kt bazar..smpat gak le teman tawaf 1 round bazar tu..pastu br balik..smpi umah je anak teman k.yong dah tunggu kat pintu...
yo peace papa...

Aku senyum je tgk k.yong..kurang ckit sakit nih..anak teman lg sorang ntah mana ntah.."mama masak ikan papa"kata k yong.."iya,baby mana?"aku tanya balik..nak tau dia kt mana....TUNGGUUUUUUUUU....besambung daaaaaa.....





  

1 comment:

ArELeEz said...

kak yong tu nak gi soppingkah? ha3..