HeartBeat~ Tekan

Wednesday, August 18, 2010

..Memory 5 Ramadhan..

Al kisah...tersebutlah satu kisah...TOIBBB....kak cik balik kampung 5 ramadhan lalu..planning BBQ...TOIBBB....sume barang udah beli...TOIBBB...maka berkumpullah ank2,menantu serta cucu2 pn zaharah di tmn melor...TOIBBBB.....
V
V
V
V
V
V
V
tolong-menolong si ibu n si anak

kak ikin in da house
(tengok je ke hu3)
ala2 sopan je kakcik potong kuih,
my mil maintain ngan bedak sejuk dia
(tentomei kan)
org suh masak,bukan suh jadi model,
(tudung k cik ngan bekas air tu sama warna kan)

Mesti korang tertanya2 mana pegi org2 lelakinye....diorang sibuk bakar ayam kat luar..tapi maaf la gmbr ayam tk dpt dipaparkan....takot ada yg tekejut tgk ayam kena bakar...so sbg ganti teman gantikan gmbr ayam ngan gmbr nih..
V
V
V
V
V
V
V
V
V
jeng,jeng,jeng

hahahahahahahahaha.......jemput jagung..k cik buat..sory la geng gmbr ayam BBQ lupa nk snap daa.....


Bang cik Mail setia menanti dan mengawal bebudak....bebudak ni klu tk dikawal alamat tebalik la umah opah diorang nih......
So gitulah kesahnye.....TAMMATTTTT.....

2 comments:

ArELeEz said...

duit sewa tempat bakar ayam tu belum bank-in lagik kan? munge dia dah naik dah nih! ha3..

azzey said...

Areleez: Faraid kn je le tpt bakor ayam tu :)

Rozaneem: Intro yg mula2 tu syair kah @ pantun kah? confuse2....