HeartBeat~ Tekan

Friday, January 28, 2011

SEMPURNA..........



jom check balik diri kita,
tanya balik pada hati kita,
soal-siasat pendirian kita,
SEMPURNA-kah kita......

bila dah check,
dah tanya,
dah soal-siasat
agak2 dapat tak jawapannye....
kalau belum ade jawapan
cuba try,test, tengok balik
dah SEMPURNA-kah kita.....

dah dapat jawapan...?
betul,
adakah anda pasti,
fikir sekali lagi,
betul,pasti.....
jawapan muktamat....?
....SEMPURNA....!

NAK TANYA SEKALI LAGI......boleh...
SEMPURNA KE KITA KALAU KITA RASA
KITA YG PALING SEMPURNA.....


p/s:manusia hanya boleh mencari keSEMPURNAan,tetapi keSEMPURNAan itu hanya milik ALLAH yg MAHA ESA......

6 comments:

azzey said...

tiada yg sempurna. hanya Allah yg Maha Sempurna...:)

~♥ iella ♥~ said...

Mcm azzey kata tiada yg sempurna. Hanya Allah yg Maha Sempurna...


ShArinG iS CariNg,
http://fadthnwan.blogspot.com

Sasa Al-Sharif said...

hanya tuhan yang sempurna. namun kita jugak perlu berusaha sebaik mungkin kan? kesilapan mungkin berlaku dan itu menandakan tiada kesempurnaan dalam diri manusia

jeBateja said...

den tak sempurna...dah le tak hensem...jahat plak tu.....ahakz

tengkorakemas said...

apa jua kelebihan, semua itu hak Allah dan kita dilarang bermegah-megah..

ArELeEz said...

nobody's perfect maa.. & don't judge a book by it's cover. sbb kite xlayak buat penilaian. hanya Dia yg layak. belajar menerima kekurengan sesama kite, much better than judgin' all the time. wallahualam..